Paspirtukų stabdžiai
Profesionalūs motorolerio stabdžiai, kurie leidžia jums valdyti motorolerį
Yra 2 pagrindiniai motorolerių stabdžių tipai: lankstūs atšvaitai ir spyruokliniai stabdžiai. Be to, vietoj stabdžių galima naudoti ir motorolerio sparną. Kai kuriuose paspirtukuose jie būna iš anksto sumontuoti, o kituose - ne, vadinasi, turite pasirinkti tipą, kuris yra suderinamas su jūsų profi paspirtuku. Visi paspirtukų stabdžiai yra ant galinio rato, juos lengva įrengti ir jie yra patvarūs.
Motorolerio sparnai, lankstūs sparnai ir spyruokliniai stabdžiai - kuo jie skiriasi?
Klasikiniai motorolerio sparnai skirti tam, kad jūsų galinė koja nesiliestų su galiniu ratu. Atšvaitai iš tikrųjų nėra stabdžiai ir, nors jie yra toje pačioje vietoje, jie veikia labiau kaip apsauga tarp jūsų kojos ir rato. Jie ypač naudingi, kad išvengtumėte atsitiktinio stabdymo, kai pėda nusileidžia per toli į pakylos galą, kai atliekate orą ar triukus, pavyzdžiui, "tail whip". Apsauga blokuoja pėdos kontaktą su besisukančiu galiniu ratu ir leidžia netrukdomai išsukti iš triuko.
Lankstūs atšvaitai, kaip rodo pavadinimas, yra lankstūs, nes juos galima sulenkti, kai spaudžiate juos galine koja. Tai naudingas būdas sulėtinti greitį, tačiau svarbu nepamiršti, kad niekada negalima spausti taip stipriai, kad ratas nustotų suktis. Dėl to atsiras plokščių dėmių ir gali sugesti rato veikimas.
Paskutinė čia paminėta stabdymo sistema yra motorolerio spyruoklinis stabdys. Jame yra ritininė spyruoklė, kuri stabdį laiko nukreiptą nuo rato, tačiau jį galima paspausti koja ir stabdyti. Šis stabdžių tipas paprastai yra triukšmingesnis už atšvaitus ir gali reikalauti daugiau priežiūros.
Kad ir kokią pro motorolerio stabdžių sistemą pasirinktumėte, nepamirškite, kad ji turi būti suderinama su jūsų deniu ir atitikti jūsų važiuojamų ratų dydį. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, skaitykite: Motorolerių stabdžių pirkimas.