Reikalavimas ant ratų?
Deja, jokie ratai negali atlaikyti visko. Ratai, kurie gaminami triukams atlikti, dažnai patiria itin didelį spaudimą, todėl jų, kaip ir visų kitų ratų, ilgaamžiškumas yra ribotas.
Kiekvieną kartą, kai praktikuojate sukimosi triukus, pavyzdžiui, "uodegos švilpimą" ar 360, nusileidžiate šonu, o tai sunkiai veikia ratus. Jei tai kartojasi daug kartų, rato medžiaga gali sulūžti arba jo dalys gali būti nuplėštos.
Taigi kaip nuspręsti, ar jis gali eiti kaip pretenzijų byla, ar sulūžo dėl naudojimo?
Čia matote naujo rato (dešinysis ratas) ir rato, kuris yra pakankamai naujas ir kurio nusidėvėjimas neviršija 30 % (kairysis ratas), nuotrauką.
Jei ratas atrodo pakankamai naujas, jo nusidėvėjimas mažesnis nei 30 % (kaip aprašyta anksčiau), o uretanas aiškiai atsiskyręs nuo stebulės, gali būti gamybos klaida (žr. paveikslėlį).
Jei ratas nusidėvėjęs daugiau kaip 40 %, o uretanas yra nuplėštas arba sulūžęs, bet vis dar pritvirtintas prie stebulės, tai rodo, kad gamybos klaidos nėra (žr. paveikslėlį).
Jei motorolerį stabdysite labai stipriai, galinis ratas gali užsiblokuoti, todėl atsiranda vadinamosios "plokščios vietos". Plokščia vieta suteikia tiesią liniją rato lenkimui ir važiavimas tampa nelygus. "Plokščia dėmė" nėra gamybos klaida arba vertinama kaip pretenzija. "Plokščios dėmės" atsiradimo priežastis yra (netinkamas) motorolerio naudojimas.