Motorolerio ratų pirkimas
Kiekvienam ratui funkcionuoti reikia 2x guolių ir 1x tarpinės.
Ratai gaminami iš skirtingų medžiagų, matmenų, kietumo, profilių ir skirtingų šerdžių.
Iliustracijoje nurodyta, kas yra kas.
Šerdys
- Kietas šerdis. Masyvi šerdis, užtikrinanti didžiausią patvarumą.
- Spygliuota šerdis. Šerdis su skylėmis ir išpjovomis. Sukuriamas lengvas ratas, bet kartu ir silpnesnis!
- Tuščiavidurė šerdis. Tuščiaviduris vidus, kad būtų lengvas, bet išlaikytų tvirtumą. (Ne toks stiprus kaip vientisa šerdis)
- Plastikinė šerdis, nepavaizduota paveikslėlyje. Plastikinės šerdys nėra ilgaamžės ir yra šiek tiek lanksčios.
- Honeycomb šerdis, Nepavaizduota. Tas pats principas kaip ir tuščiavidurės šerdies, tačiau dėl perforuotų skylučių ji dar lengvesnė.
Profiliai
- Plokščias profilis (plokščias profilis, kuris suteikia gumai tvirtumo ir maksimalų sukibimą)
- Siauras profilis (siauras profilis suteikia greičio)
Kietumas
- Durometro skalė yra nuo 0 iki 100a, kur 100a yra pati kiečiausia. Daugumos paspirtukų ratų kietumas yra 85a.
- Kietieji ratai tarnauja ilgiau, jie yra slidesni, bet ir greitesni!
- Minkšti ratukai dėvisi greičiau, bet pasižymi geru sukibimu, puikiai tinka naudoti parkuose ir patalpose.
- Ne visi gamintojai informuoja apie ratukų kietumą, tada tiesiog išbandykite.
Guolių montavimas į ratą
- Gali būti sunku sumontuoti guolius į ratą, todėl čia parengėme guolių montavimo į paspirtuko ratą su metaline šerdimi vaizdo gidą.
Patarimai
- Visada montuokite guolius taip, kad jie būtų 100 % sulygiuoti su centru, kitaip bus pažeisti ir guoliai, ir rato centras.
- Montuojant ratą ar guolius plaktuku, bus panaikinta garantija ir teisė pareikšti pretenziją dėl prekės.
- Kai kurie plokščio profilio ratai netinka priekinėms šakėms su smailėjančiu profiliu.
- Visada keiskite susidėvėjusius ratus ne tik dėl savo saugumo, bet ir tam, kad nesugadintumėte " Flex" sparno stabdžių!
Pretenzija ar nusidėvėjimas?
Ratai, kurie gaminami triukams atlikti, dažnai patiria itin didelį spaudimą, todėl jų, kaip ir visų kitų ratų, ilgaamžiškumas yra ribotas.
Kiekvieną kartą, kai praktikuojate sukimo triukus, pavyzdžiui, "tail whip" arba 360, nusileidžiate šonu, o tai sunkiai veikia ratus. Jei tai kartojasi daug kartų, rato medžiaga gali sulūžti arba jo dalys gali būti nuplėštos.
Taigi kaip nuspręsti, ar jis gali eiti kaip pretenzijų byla, ar sulūžo dėl naudojimo?
Plokščios vietos
Jei važiuodami motoroleriu labai stipriai stabdote ir užblokuojate stabdžius taip, kad ratas būtų prispaustas prie asfalto, blokuodami galinį ratą, gali susidaryti vadinamosios plokščios dėmės. Plokščia dėmė suteikia tiesią liniją rato lenkimui ir važiavimas tampa nelygus.
"Plokščia dėmė" nėra gamybos klaida ir jai nebus taikoma standartinė garantija. "Plokščios vietos" priežastis yra (netinkamas) motorolerio naudojimas, nes jokie ratai nėra kietesni už asfaltą.
Dehubas
Apačioje matote dviejų ratų nuotrauką. Kairysis ratas, kuris yra pakankamai naujas, rodantis mažiau nei 30 % nusidėvėjimą, ir visiškai naujas ratas (dešinysis ratas).
Jei ratas atrodo pakankamai naujas, jo nusidėvėjimas mažesnis nei 30 %, o uretanas aiškiai atsiskyręs nuo stebulės, gali būti gamybos klaida, kaip parodyta toliau pateiktame paveikslėlyje:
Jei ratas nusidėvėjęs daugiau nei 40 %, o uretanas yra nuplėštas arba sulūžęs, bet vis dar pritvirtintas prie stebulės, dažnai tai nėra gamybos klaida.
Jei manote, kad jūsų prekei padaryta gamybos klaida, peržiūrėkite mūsų pretenzijų gidą ir sužinokite, kokią informaciją mums siųsti, kad pradėtumėte teikti pretenziją.
Grįžti prie Nestandartinio triukų motorolerio surinkimas
Grįžti į Čia paaiškinta apie triukų motorolerius.