Guide to Buying Skateboard Wheels
Riedlentės ratai yra svarbūs jūsų darbui - nesvarbu, ar esate pradedantysis, ar profesionalas. Jie daro didelę įtaką jūsų riedlentės naudojimo patirčiai, o perėjimas prie kito tipo rato gali visiškai pakeisti jūsų riedlentės komplektaciją. Dėl šios priežasties renkantis riedlentės ratukus pravartu apmąstyti turimas galimybes.
Šio vadovo tikslas - pateikti įžvalgų ieškant naujų riedlentės ratukų. Peržiūrėkite toliau pateiktą turinį ir pereikite prie jus dominančio skyriaus, kad galėtume padėti jums rasti geriausius riedlentės ratukus.
Apžvalga
Apžvalga
Kaip išsirinkti riedlentės ratukus
Rinkdamiesi riedlentės ratukus savo komplektacijai, turite atsižvelgti į du pagrindinius veiksnius: dydį ir kietumą. Labai svarbu pasirinkti tinkamo dydžio riedlentės ratukus, kad išvengtumėte tokių problemų, kaip rato įkandimas.
Be dydžio ir kietumo, svarbu atsižvelgti ne tik į dydį ir kietumą, bet ir į tokius kintamuosius kaip forma, nuo kurios priklauso kontakto plotas (rato dalis, kuri liečiasi su žeme), ir rato medžiaga, kuri turi įtakos tokioms savybėms kaip sukibimas, atšokimas ir svoris.
Svarstymų metu vadovaukitės savo asmeniniais pageidavimais ir važiavimo stiliumi. Galiausiai, geriausi riedlentės ratai yra tie, kurie tinka jūsų stiliui ir pageidavimams, suteikiantys didžiausią malonumą važiuojant lenta, nesvarbu, ar esate pradedantysis, ar profesionalas!
Toliau rasite konkretesnių ir išsamesnių patarimų, kaip išsirinkti jūsų poreikius atitinkančius riedlentės ratukus.
Riedlentės ratukų dydžiai
Riedlentės ratukų dydžiai matuojami pagal skersmenį, o ratukų dydis daro didelę įtaką tokioms savybėms kaip greitis, pagreitis ir manevringumas.
Judrūs ir techniški riedlentininkai paprastai renkasi mažesnius ratus, o didesni ratai puikiai tinka kreiseriniam ar vertikaliajam riedlenčių sportui. Tai yra bendrieji didelių ir mažų riedlentės ratų skirtumai:
Mažesni ratai:
- Judrūs, manevringi ir puikiai tinka triukams. Nors jie gali nepasiekti tokio paties greičio kaip didesni ratukai, jie yra jautresni.
- Mažiau atlaidūs ir labiau linkę staigiai sustoti, jei jų kelyje pasitaiko nedidelis akmenukas.
- Didesnis pop kampas, o tai reiškia, kad reikia mažiau pastangų atliekant flip triukus ir popping ollies.
- Žemi sunkvežimiai suderinami su mažesniais ratais, todėl svorio centrą galite išdėstyti kuo arčiau žemės.
Didesni ratai:
- Didesnis greitis, lėtesnis pagreitis ir mažesnis vikrumas.
- Švelnesni, kai atsitrenkiate į smulkius akmenukus ar kitus paviršiaus, kuriuo čiuožiate, nelygumus.
- Didesnis iššokimo kampas, kuris gali suteikti daugiau svertų dideliems triukams atlikti, bet taip pat reikalauja daugiau pastangų iššokti. Dar kartą pakartosiu: didesni ratai yra mažiau judrūs.
- Kad išvengtumėte ratų įkandimo, gali prireikti aukštesnių sunkvežimių arba aukštesnių padėkliukų.
Labiausiai paplitęs riedlentės ratų dydžio diapazonas yra apie 52-56 mm. Jei daugiausia neužsiimate intensyviu "vert shredding" arba "cruising", tikėtina, kad rasite jūsų poreikius atitinkančius riedlentės ratus šiame diapazone.
Toliau pateikiama riedlentės ratų dydžių lentelė, kurioje pateikiama trumpa ratų skersmenų apžvalga ir su kiekvienu dydžiu dažniausiai siejamos riedlentės disciplinos.
Dydis | Dydis mm | Rekomenduojama |
Vidutinio dydžio ratukai | 50-53 mm | Gatvė, parkas |
Vidutinio dydžio ratai | 53-56 mm | Gatvė, parkas, dubuo, mini rampa |
Dideli riedlentės ratai | 56-60 mm | Cruising, vert |
Riedlentės ratukus galite filtruoti pagal ratukų skersmenį, kad rastumėte jūsų poreikius atitinkančius ratukus:
Riedlentės ratukų kietumas - Durometro skalė
Riedlentės ratų kietumas matuojamas naudojant durometro skalę, paprastai žymimą skaičiumi, po kurio eina raidė A. Pavyzdžiui, 100A ratai yra kietesni už 99A ratus. Kai kuriais atvejais durometro specifikacijose vietoj A raidės naudojama B raidė, kuri reiškia, kad iš A skalės atimama 20 vienetų. Pavyzdžiui, 83B ratai atitinka 103A.
Šie principai gali padėti jums nuspręsti, ar rinktis riedlentės ratukus, kurie yra kietesni arba minkštesni už dabartinius:
Kietesni ratukai
- Didesnis greitis ir ilgaamžiškumas
- Mažesnis sukibimas ir smūgių slopinimas
- Drebantys ir triukšmingi važiuojant nelygiu paviršiumi
- Jautrūs ir greiti ant lygaus paviršiaus
- Puikiai tinka triukams gatvėse ar riedlenčių parkuose
Minkštesni ratukai
- Didesnis sukibimas greičio ir ilgaamžiškumo sąskaita
- Sugeria vibraciją ir nelygių paviršių nelygumus
- Geriausia, kad riedlentės filmavimo ratai būtų minkšti, kad kuo mažiau drebėtų ir keltų triukšmą
- Puikiai tinka važinėti visur
Kietumas | Durometras | Rekomenduojama naudoti |
Labai minkšti ratukai | 78A - 90A | Kelionės kreiseriniu režimu, filmavimas, kelionė į darbą ir atgal, pradedantiesiems |
Vidutinio minkštumo ratai | 90A - 97A | Kruiziniai, nelygūs paviršiai, važiavimas į darbą ir atgal, pradedantiesiems |
Vidutinio kietumo ratai | 97A - 99 | Važinėjimas gatvėmis, mini rampos, riedlenčių parkai |
Kieti ratai | 99A + | Techninės riedlentės |
Naršydami mūsų asortimentą galite filtruoti rezultatus pagal ratukų kietumą ir kitas svarbias specifikacijas, kad matytumėte tik jūsų poreikius atitinkančius ratukus:
Riedlentės rato forma - kontakto dėmė ir lūpų forma
Kontaktinis plotelis yra svarbiausias veiksnys, į kurį reikia atsižvelgti riedlentės ratų formos atžvilgiu. "Kontaktinis plotelis" - tai rato dalis, kuri čiuožiant liečia žemę.
Dėl siauresnio kontakto ploto padidėja reakcija, sumažėja trintis ir padidėja jautrumas slydimui (geriau tupiems slydimams!). Naudojant siauresnius riedlentės ratukus, jūsų svoris sutelkiamas mažesniame paviršiuje, todėl nelygaus paviršiaus vibracija yra labiau juntama. Be to, siauri riedlentės ratukai yra lengvesni, nes jų šonuose yra mažiau medžiagos.
Kita vertus, dėl platesnio kontaktinio ploto riedlentės yra geriau sukibusios ir stabilesnės, todėl neslysta taip lengvai kaip riedlentės su siauresniu kontaktiniu plotu. Tačiau dėl plataus kontaktinio plotelio ratas mažiau reaguoja, be to, ratas sveria daugiau.
Be to, suapvalintas profilis arba lūpų forma leidžia lengviau riedėti per kopagūbrį ir išvengti užstrigimo čiuožiant perėjomis.
Platus sąlyčio plotas:
- Sukibimas geresnis ir stabilesnis
- Ne taip lengvai slysta
- Mažiau reaguoja
- Platesni ratai sveria daugiau
Plonas sąlyčio plotelis:
- Reaguoja jautriau
- Mažesnė trintis
- Labiau linkę slysti
- Nelygaus paviršiaus virpesiai ryškesni
- Ploni riedlentės ratai sveria mažiau
Iš ko gaminami riedlentės ratai?
Riedlentės ratai gaminami iš poliuretano, o ratų gamintojai nuolat tobulina ir kuria naujus uretano mišinius, kad pagamintų geriau veikiančius ratus. Keisdami uretano mišinį, jie gali pakeisti rato kietumą, patvarumą, lygumą, atšokimą ir slydimo savybes.
Riedlentės rato atšokimas (uretanas ir jo savybės)
Prieš rinkoje pasirodant uretano riedlentės ratams, riedlentės ratai buvo gaminami iš metalo arba keramikos. Pirmųjų uretano riedlentės ratų pasirodymas buvo didžiulė pažanga dėl paprastos priežasties. Kitaip nei jų pirmtakai, uretano ratukai turėjo svarbią savybę - atšokimą. Kai uretano ratas atsitrenkia į kietą paviršių, jis akimirkai deformuojasi, bet greitai grįžta į pradinę formą, taip sukurdamas būdingą atšokimą. Uretano riedlentės riedlentės ratai dėl savo gebėjimo atšokti sukėlė revoliuciją šiame sporte ir nutiesė kelią riedlentei, kokią ją pažįstame šiandien.
Riedlentės ratų kokybę lemia griežti gamybos procesų reikalavimai. PU formulės, liejimo būdai, kietėjimo ir kepimo temperatūros yra riedlenčių ratų inovacijų pagrindas. Rinkdamiesi riedlentės ratus, daugiausia dėmesio skirsite jų dydžiui, kietumui ir formai. Bet kadangi PU formulių ir gamybos technologijų derinimas turi tokį didelį poveikį riedlentės ratukų kokybei, visada verta rinktis aukštos kokybės patikimų prekių ženklų ratukus.
Geriausi riedlentės ratai parkui
Parko riedlentės riedlentės ratai turėtų būti maži arba vidutinio dydžio (paprastai 50-56 mm), o jų kietumo rodiklis (durometras) turėtų būti nuo 99A iki 101A, kad riedlentė sklandžiai ir jautriai važiuotų lygiais paviršiais. Suapvalinta forma užtikrina universalų manevringumą atliekant triukus ir perėjimus, o aukštos kokybės poliuretano konstrukcija užtikrina patvarumą ir puikų sukibimą ant rampų ir dubenų.
Geriausi gatvės riedlentės ratai
Gatvės riedlentės ratai turėtų būti maži arba vidutinio dydžio (50-56 mm), o jų kietumo klasė (durometras) turėtų būti nuo 97A iki 101A, kad būtų užtikrinta optimali reakcija ir valdymas nelygiu miesto reljefu. Platesnis sąlyčio plotas padidina stabilumą atliekant triukus, pavyzdžiui, slydimus ir šliuožimus, o kūginė arba suapvalinta forma užtikrina greitą pagreitį ir manevringumą. Aukštos kokybės poliuretanas yra būtinas, kad būtų ilgaamžis ir patikimai sukibtų su betono ir asfalto paviršiais.
Pirmiau pateikti patarimai taikomi gatvės riedlentei. Jei tiesiog važinėjate gatvėmis, tikriausiai jums tiks didesni ratai. Jie užtikrina sklandesnį važiavimą šiurkštesniais paviršiais. Taip pat turėtumėte rinktis minkštesnius nei 97A ratus (jei tik važinėjate kruizinėmis riedlentėmis, rinkitės 78A-85A ratus!).