Skateboard Truck Buying Guide
Geriausių riedlentės sunkvežimių įsigijimas bus labai svarbus, jei norėsite atnaujinti savo įrangą. Riedlentės keltuvai turi didelę įtaką jūsų riedlentės stabilumui, manevringumui ir bendram našumui. Šiame išsamiame pirkimo vadove apžvelgsime viską, ką reikia žinoti apie riedlentės keltuvus - nuo dydžių ir stilių iki sandarumo ir montavimo.
Išsirinkti riedlentės sunkvežimius gali būti sudėtinga, tačiau apskritai, jei pirksite iš gerai žinomo riedlentės sunkvežimių gamintojo ir užtikrinsite, kad įsigysite tinkamo dydžio sunkvežimį, yra didelė tikimybė, kad liksite patenkinti savo pirkiniu. Jei perkate sukomplektuotą riedlentę, sunkvežimiai jau būna sumontuoti, o jų dydis yra specialiai pritaikytas visai komplektacijai.
Apžvalga
Apžvalga
Paaiškintos riedlentės sunkvežimių dalys
1. Ašis 2. Pakaba 3. Karališkojo kaiščio veržlė 4. Įvorės 5. Pagrindo plokštė
Prieš pradėdami nagrinėti smulkesnes detales, pradėkime nuo pagrindinių dalykų. Kas tiksliai yra riedlentės sunkvežimiai? Paprasčiau tariant, "trucks" yra metaliniai T formos elementai, kurie tvirtinami prie riedlentės denio apačios. Jie yra atsakingi už ratukų laikymą ir susideda iš dviejų pagrindinių sudedamųjų dalių, kurios sukasi viena prieš kitą: bazinės plokštės ir pakabos. Juos jungia varžtas (arba karališkasis kaištis), kuris taip pat laiko įvores. Suskirstykime pagrindines riedlentės sunkvežimio dalis:
Bazinė plokštė
Pagrindo plokštė - tai plokščia metalinė dalis, pritvirtinta tiesiogiai prie riedlentės denio 4 varžtais. Viena iš bazinės plokštės funkcijų - tolygiai paskirstyti riedlentininko svorį ant viso riedlentės sunkvežimio, kad būtų užtikrintas stabilumas, ir kartu paskirstyti nusileidimo smūgį į denį. Pagrindo plokštėse taip pat yra šarnyrinės taurės, kurios užtikrina pakabos gebėjimą suktis. Todėl šarnyriniai kaušeliai turi įtakos jūsų posūkių sklandumui. Kadangi bazinė plokštė yra tiesioginė jungtis tarp denio ir pakabos, ji yra labai svarbi sunkvežimiui ir visai jūsų konfigūracijai.
Pakaba
Sunkvežimio pakaba yra didžiausias riedlentės sunkvežimio komponentas. Tai yra pailgas metalinis strypas, kuris link posūkio įgauna trikampio formą, kuri įeina į bazinėje plokštelėje esančią posūkio taurę. Pakabos šlifuoja tiesiai ant bėgių, kopagūbrių ir atbrailų, todėl jos atlieka svarbų vaidmenį atliekant šlifavimo triukus.
Ašis
Ratų ašis tęsiasi per pakabos vidų, abiejuose jos galuose yra sriegiai, prie kurių tvirtinamos veržlės, kad ratai laikytųsi vietoje. Laikui bėgant išoriniai sriegiai gali nusidėvėti (ypač jei daug stovėsite ant bėgių), tačiau juos galima vėl prisukti tinkamais įrankiais. Daugelyje T-įrankių yra 5/16" ašių sriegiklių. Jei praeityje teko iš naujo sriegti sunkvežimių sriegius, riedlentės įrankis su sriegikliu yra praktiškas sprendimas. Raskite tokį įrankį mūsų asortimente:
Kingpin
Sriegiklis yra didelis varžtas, einantis per sunkvežimio centrą ir laikantis visas skirtingas sunkvežimio dalis kartu. Naudodami "kingpin" veržlę galite reguliuoti sunkvežimių sandarumą. Karaliaus smeigės gali lūžti nuo veikiančios jėgos, tačiau jas galima pakeisti.
Sunkvežimių įvorės
Įvorės - tai guminės pagalvėlės, esančios tarp bazinės plokštės ir pakabos. Jos palengvina spaudimo perdavimą nuo jūsų kojų į pakabas ir taip daro įtaką jūsų sąrankos judrumui. Įvorių kietumas turi įtakos jūsų gebėjimui suktis:
- Kietos įvorės: standesnės ir stabilesnės įvorės, o tai gali būti privalumas, jei įvorės yra klibančios. Kietos įvorės reikalauja daugiau pastangų norint pradėti posūkius.
- Minkštos įvorės: Riedlentininkams, kuriems patinka laisvų ir greitai į judesius reaguojančių sunkvežimių pojūtis.
Sužinokite, kaip sumontuoti riedlentės įvores, arba susiraskite naują įvorių, poveržlių ar techninės įrangos rinkinį:
Dabar, kai jau susipažinote su skirtingomis riedlentės sunkvežimio dalimis, panagrinėkime keletą svarbiausių aspektų renkantis tinkamus sunkvežimius.
Riedlentės sunkvežimių dydžiai ir kaip išmatuoti riedlentės sunkvežimius
Riedlentės sunkvežimių dydžiai turi du kintamuosius: plotį ir aukštį. Čia rasite trumpą įvadą, kuris padės jums nustatyti, kokio dydžio riedlentės sunkvežimius rinktis.
Riedlentės sunkvežimio plotis
Svarbu suderinti riedlentės sunkvežimio plotį su riedlentės denio pločiu. Riedlentėje nenorite, kad jūsų riedlentės sunkvežimių plotis labai skirtųsi nuo jūsų denio pločio. Per siauri sunkvežimiai bus nestabilūs, o per platūs sunkvežimiai stumdant gali trukdyti batams, be to, dėl papildomo pločio sunkiau atlikti flip triukus.
Riedlentės sunkvežimių prekių ženklai savo sunkvežimių dydį apibūdina skaičiais, kurie nurodo pakabos plotį, neskaičiuodami ašių pločio. Tačiau ašių plotis apibrėžia bendrą sunkvežimio plotį, o bendras sunkvežimio plotis - tai matmuo, kurį norite, kad atitiktų jūsų riedlentės denio plotį.
"SkatePro" nurodo atskirų mūsų siūlomų sunkvežimių ašių plotį, todėl jums nereikės naudotis riedlentės sunkvežimio dydžio lentele, kurioje sunkvežimių gamintojų dydžiai perskaičiuojami į colius.
Riedlentės sunkvežimio aukštis
Riedlentės aukštis - tai atstumas tarp pagrindo plokštės ir ašių centro. Kitaip tariant, sunkvežimio aukštis (arba sunkvežimio profilis) apibrėžia atstumą tarp sunkvežimių ir denio. Renkantis sunkvežimio aukštį, reikia atkreipti dėmesį į du pagrindinius dalykus: atstumą tarp denio ir ratų bei atstumą tarp denio ir žemės.
Riedlentės sunkvežimio aukštis paprastai skirstomas į aukštą, vidutinį arba žemą sunkvežimių aukštį, kad būtų lengviau pasirinkti. Panagrinėkime šių trijų charakteristikas:
- Žemi sunkvežimiai (46-49 mm): Kadangi riedlentės denis yra arčiau žemės, vaikams, pradedantiesiems ir trumpakojams lengviau valdyti riedlentę su žemais sunkvežimiais, nes ji yra stabilesnė. Neviršykite 53 mm pločio ratukų, nebent naudojate stovelius, kad padidintumėte atstumą tarp ratukų ir denio!
- Vidutiniai ratai (49,5-53,5 mm): Kaip jau turbūt numanote, vidutiniai ratlankiai yra universalus ir aukso viduriukas tarp aukštų ir žemų ratlankių. Vidutinio dydžio (49,5-53,5 mm) sunkvežimiai yra puikus pasirinkimas daugumai riedlentininkų. Neviršykite 56 mm ratukų skersmens, nebent pridėsite stovelius.
- Aukšti sunkvežimiai (53,5-60 mm): Yra daugybė priežasčių, kodėl verta rinktis aukštesnius sunkvežimius. Galite sumontuoti didesnius ratus, o dėl papildomo tarpo tarp ratų ir pakloto galite sukurti puikią konfigūraciją važiavimui ir karvingui. Jei mėgstate važinėti laisvojo stiliaus riedlente, aukšti sunkvežimiai suteiks platesnę platformą, todėl bus lengviau išlaikyti pusiausvyrą atliekant stovėsenas ant bėgių.
Mūsų siūlomų sunkvežimių specifikacijose visada nurodome sunkvežimio aukštį.
Į ką atsižvelgti renkantis riedlentės sunkvežimio aukštį - trumpas kintamųjų sąrašas
Sunkvežimio aukštis yra asmeninių pageidavimų klausimas, kai svarbūs veiksniai yra jūsų stilius ir fizinės savybės. Štai keletas dalykų, į kuriuos galite atsižvelgti rinkdamiesi aukštesnius ar žemesnius sunkvežimius:
- Ratų prošvaisa: Atstumas tarp ratų ir pakloto priklauso nuo ratų skersmens ir sunkvežimių aukščio. Jei mėgstate karvingą ir gilius posūkius, jums reikia didesnio atstumo tarp ratų nei tiems, kurie teikia pirmenybę stabilesniems ir siauresniems sunkvežimiams. Jei mėgstate čiuožti su laisvais sunkvežimiais, taip pat svarbu apsvarstyti, ar turite pakankamai laisvos vietos tarp ratų.
- Pop kampas: Pop kampas didėja kartu su sunkvežimių aukščiu. Lengviau iššokti iš žemos riedlentės, bet jei sunkvežimiai aukštesni, turite daugiau svertų iššokti aukštai. Taigi, mažesnis žemesnio sunkvežimio pop kampas suteiks jums greitesnę reakciją ir daugiau judrumo, o statesnis aukštų sunkvežimių pop kampas bus puikus, jei norite atlikti "didesnius" triukus.
- Stūmimas: Naudojant aukštesnius sunkvežimius, atstumas tarp jūsų stumiančios kojos ir pėdos, esančios ant denio, yra didesnis. Kitaip tariant, stumti ilgesnį atstumą su aukštais "trucks" yra mažiau patogu.
- Triukai: Priklausomai nuo sunkvežimių aukščio, įvairius triukus atlikti lengviau arba sunkiau. Aukšti sunkvežimiai suteikia didesnes platformas balansuoti ant bėgių ar sunkvežimių stovų, o žemesnių sunkvežimių vikrumas gali būti privalumas atliekant plokščiakalnio salto triukus.
- Sunkvežimio svoris: Kuo didesnis sunkvežimis, tuo daugiau jis sveria.
- Asmeninis ūgis: Jei esate aukštas ir ilgas kojas turintis žmogus, jums bus lengviau valdyti sąranką su aukštais sunkvežimiais nei žmogui trumpesnėmis kojomis.
Padėkliukai - reguliuokite sunkvežimio aukštį, kad išvengtumėte ratų įkandimo
Riedlentininkams, kurie susiduria su ratų įkandimais - dažna problema, kai staigių posūkių metu ratai liečiasi su riedlente, gali būti vertingas sprendimas. Padidindami atstumą tarp denio ir ratų, paaukštinimo trinkelės yra paprasta ir nebrangi šios problemos sprendimo priemonė.
Jei norite eksperimentuoti su didesnio skersmens ratais arba atlaisvinti ratlankius, taip pat gali būti aktualu naudoti "riser" trinkeles.
Tiems, kurie siekia išspręsti ratų įkandimo problemą arba nori pagerinti savo riedlentės komplektacijos savybes, verta susipažinti su mūsų siūlomomis "riser" trinkelėmis:
Įrengiant pakeliamąsias trinkeles svarbu turėti tinkamą techninę įrangą. Jei abejojate dėl tinkamo varžtų ilgio, patikrinkite toliau pateiktą vadovą:
Riedlentės sunkvežimio svoris: sunkūs ar lengvi riedlentės sunkvežimiai?
Riedlentės sunkvežimiai sudaro didžiąją dalį visos riedlentės svorio, todėl pastaruoju metu riedlentės sunkvežimių konstrukcijos patobulinimais ir naujovėmis siekiama sumažinti svorį. Keletas priemonių, kurių imtasi siekiant sumažinti svorį, yra ištuštinti karališkieji kaiščiai ir ašys bei eksperimentai su įvairiomis medžiagomis.
Rašant šį straipsnį, "lengviausiais kada nors buvusiais" vadinti "Tensor Mag Light" serijos riedlentės iš tiesų yra lengviausi rinkoje esantys riedlentės sunkvežimiai. Lengvesnių sunkvežimių privalumų sunku nepastebėti, kai kalbama apie triukus, tačiau svorio skirtumai nebūtinai yra tokie pastebimi kaip kitos sunkvežimių savybės.
Svarstydami apie riedlentės sunkvežimių svorį, nepamirškite, kad tarp svorio ir sunkvežimių dydžio yra tiesioginis ryšys. Aukštas ir platus sunkvežimis turi didesnę masę nei žemesnis ir siauresnis to paties sunkvežimio variantas. Kitaip tariant, sunkvežimio svorį galima vertinti atsižvelgiant į ratukų skersmenį ir denio plotį.
Laisvi ir siauri riedlentės sunkvežimiai - kaip priveržti riedlentės sunkvežimius
Norėdami atlaisvinti arba priveržti riedlentės sunkvežimius, paprasčiausiai sureguliuokite veržlę su riedlentės įrankiu arba standartiniu veržliarakčiu ar veržliarakčiu. Jei veržlę priveržtumėte, norint pasukti, reikės labiau paspausti, o jei veržlę atlaisvinsite, pasukti bus lengviau. Palaidi sunkvežimiai yra judresni ir gyvesni, o priveržti sunkvežimiai yra stabilesni ir standesni. Kaip griežtai ar laisvai turėtų būti užveržti jūsų sunkvežimiai, priklauso nuo stiliaus ir asmeninių pageidavimų.
Stangrūs sunkvežimiai turi įtakos riedlentės posūkio savybėms, todėl reikia laiko ir eksperimentų, kad atrastumėte jums priimtiniausią vietą. Todėl važinėdami riedlente su savimi turėkite riedlentės įrankį, kad galėtumėte išbandyti įvairius nustatymus.
Priveržkite riedlentes, jei:
- pastebite, kad posūkiuose arba atliekant triukus riedis įstringa.
- Siekiate nuoseklesnio iššokimo.
- Dideliu greičiu važiuojant arba nusileidus triukams viskas dreba.
Atsilaisvinkite sunkvežimius, jei:
- Jei norėdami pasukti pakelti priekinius ratus.
- Norite atlikti aštresnius posūkius.
- Jaučiatės suvaržyti ir norite daugiau laisvės judėti iš vienos pusės į kitą.
Posūkiams ir karvingui įtakos turi ir jūsų įvorių kietumas. Įvorės gali būti įvairaus kietumo, paprastai matuojamos pagal durometro skalę. Kuo didesnis durometras, tuo kietesnės įvorės, o kietesnės įvorės reiškia tvirtesnius sunkvežimius. Peržiūrėkite mūsų siūlomų įvorių asortimentą:
Kaip sumontuoti riedlentės liemenį
Sunkvežimiai montuojami naudojant 4 veržles ir 4 varžtus kiekvienam sunkvežimiui. Rekomenduojame varžtus priveržti kryžminiu būdu, kad pagrindo plokštė būtų vienodai priveržta visame paviršiuje.
Mes visada pasiruošę padėti: