"Pro Scooter Bars" pirkimo vadovas
Sveiki atvykę į mūsų išsamų pirkėjų vadovą, skirtą pro motorolerių barams. Mūsų tikslas - padėti jums susigaudyti įvairiose siūlomose galimybėse, kad būtų lengviau išsirinkti tinkamą motorolerio juostą.
Atsakysime į klausimus, kurie jums gali kilti prieš įsigyjant naują pro motorolerio juostą. Sužinosite apie pagrindinius aspektus, tokius kaip juostos aukštis, suderinamumas ir juostos medžiaga. Pasiruoškite atnaujinti savo motorolerį geriausiu baru, kokį tik galite rasti!
Apžvalga
Apžvalga
Kaip rasti tinkamą motorolerio baro aukštį?
Pro motorolerio baro aukštis atlieka svarbų vaidmenį renkantis tinkamą barą. Motorolerio baro aukštis turės daug įtakos jūsų važiavimo stiliui ir komfortui, todėl renkantis baro aukštį verta skirti ypatingą dėmesį.
Visų pirma, baro aukštis yra asmeninių pageidavimų reikalas. Pradedantiesiems, kurie dar nenusistatė savo asmeninių pageidavimų, tam tikros gairės palengvina tinkamo baro aukščio pasirinkimą.
Taigi, kokio aukščio turėtų būti jūsų motorolerio barai? Geriausia, kad profesionalaus paspirtuko strypai siektų maždaug tarp klubų ir bambos, kai stovite ant žemės ir paspirtuko denis yra tarp kojų. Toks aukštis užtikrina patogumą ir optimalų svertą triukams atlikti. Kai strypai yra tokiame aukštyje, galite važiuoti tiesia nugara ir tuo pat metu turėti pakankamai sverto. Jei esate pradedantysis ir dvejojate tarp dviejų strypų aukščių, kurie abu patenka į rekomenduojamą intervalą, siūlome rinktis aukštesnįjį, nes jis paprastai užtikrina geresnį valdymą.
Jei pirkdami naujus motorolerio strypus svarstote galimybę padidinti arba sumažinti jų dydį arba jei nesate tikri, ar rinktis aukštesnę, ar žemesnę konkretaus strypo versiją, ši lentelė gali būti naudinga.
Aspektas | Aukštesnės juostos | Žemesnės juostos |
---|---|---|
Komfortas | Mažesnė įtampa nugarai dėl labiau vertikalios padėties | Vairuotojas turi lenktis į priekį, todėl gali būti labiau apkrauta nugara |
Triukai | Geriau kontroliuojate šlifavimo ir rankinio valdymo manevrus | Geresnė motorolerio kontrolė mėtant motorolerį ore |
Stabilumas | Stabilesnis | Judresnis ir jautresnis |
Stilius | Gatvės (apskritai) | Parkas (apskritai) |
Kaip išmatuoti paspirtuko juostos aukštį
Įsigydami paspirtuko juostą, aukštį rasite nurodytą gaminio specifikacijose. Tačiau vien tik šis matavimas nepateikia tikslaus atsakymo, kokio aukščio bus jūsų paspirtukas, kai juosta bus sumontuota.
Norėdami tiksliai nustatyti bendrą paspirtuko aukštį su naujuoju baru, išmatuokite nuo priekinio rato apačios iki taško, kuriame bus sumontuotas paspirtuko baro apačia. Šio taško padėtis priklauso nuo jūsų motorolerio suspaudimo sistemos.
Kaip išmatuoti bendrą motorolerio aukštį:
- SCS: matuokite nuo priekinio rato apačios iki vidurinio apkabos taško. Šį matavimą pridėkite prie juostos aukščio, kad gautumėte bendrą motorolerio juostos aukštį.
- HIC/IHC/ICS: Matuokite nuo priekinio rato apačios iki apkabos apačios. Šį matavimą pridėkite prie juostos aukščio ir, pridėję naują juostą, sužinosite bendrą motorolerio aukštį.
Jei reikia daugiau informacijos, mielai padėsime. Štai pora naudingų nuorodų:
Kaip pasirinkti tinkamą paspirtuko juostos plotį?
Rinkdamiesi paspirtuko juostos plotį, turėtumėte suderinti juostos plotį su savo asmeniniu pečių pločiu. Išmatuokite savo pečių plotį eidami nuo peties iki peties ir pridėkite centimetrą ar du. Tai padės rasti tokį juostos plotį, kuris nesukels jums nepatogumų. Per siauros juostos gali atrodyti keistai ir sukelti diskomfortą riešams ir pečiams. Ir atvirkščiai, per platūs strypai gali trukdyti atlikti tam tikrus triukus, o per toli viena nuo kitos nutolusios rankos taip pat gali būti nepatogios jūsų pečiams ir riešams.
Jei svarstote, ar rinktis siauresnį, ar platesnį motorolerio strypą, atsižvelkite į toliau nurodytus veiksnius:
- Platesnės juostos: Stabilesni ir lengviau sugauti
- Siauresnės juostos: Lengviau sukasi ir yra judresni
Paspirtuko juostos skersmuo: Didesnių ir standartinių paspirtukų strypų palyginimas
Motorolerio juostos skersmuo apibrėžiamas kaip standartinis arba negabaritinis:
- Standartinis : 32 mm išorinis skersmuo / 28 mm vidinis skersmuo
- Mišrus: 35 mm išorinis skersmuo / 28 mm vidinis skersmuo (dauguma aliuminio strypų).
- Didesnio dydžio: 35 mm išorinis skersmuo / 32 mm vidinis skersmuo
Pagrindinis standartinių ir negabaritinių motorolerio strypų skirtumas yra jų svoris ir stiprumo charakteristikos. Paprastai negabaritiniai strypai yra šiek tiek tvirtesni ir sunkesni, o standartinio dydžio strypai yra lengvesni ir silpnesni.
Aliumininiai strypai šiuo atžvilgiu yra šiek tiek šaltoki, nes jiems reikia papildomos medžiagos, kad būtų pakankamai tvirti sunkiam smulkinimui. Daugumos rinkoje esančių aliuminio strypų išorinis skersmuo yra 35 mm, o vidinis - standartinis 28 mm.
Motorolerio juostų suderinamumas
Renkantis naują motorolerio juostą, labai svarbu užtikrinti suderinamumą su likusia jūsų komplektacija. Motorolerio juostos suderinamumą galite nustatyti peržiūrėję jos specifikacijas ir sužinoję, kokią suspaudimo sistemą ji palaiko.
- Jei naudojate SCS sistemą, turite įsitikinti, kad juostoje nėra plyšio - galite naudoti SCS adapterį, kad pašalintumėte plyšį.
- Jei naudojate standartinio dydžio SCS spaustuvą, jūsų strypas turi būti standartinio išorinio skersmens
- Jei turite per didelį SCS spaustuką ir norite naudoti standartinio dydžio SCS juostą, įsitikinkite, kad turite tinkamą SCS spaustuko tarpiklį.
Suspaudimo sistema |
Standartinės juostos 32 mm išorinis skersmuo 28 mm vidinis skersmuo |
Didesnių matmenų strypai 35 mm išorinis skersmuo 32 mm vidinis skersmuo |
Aliuminio strypai 35 mm išorinis skersmuo 28 mm vidinis skersmuo |
---|---|---|---|
SCS motorolerių juostos |
Suderinama, jei:
|
Suderinamas, jei: - SSC SCS 2.2.2:
|
Suderinama, jei: - yra:
|
HIC motorolerių juostos |
NEDERINAMAS |
Suderinama, jei:
|
NETINKAMAS |
IHC motorolerių juostos |
Suderinama, jei:
|
NETINKAMAS |
Suderinama, jei:
|
Jei naudojate SCS sąranką ir įsimylėjote juostą, kurios apačioje yra plyšys, SCS įvorę (dar vadinamą SCS juostos adapteriu) galite įsigyti mūsų motorolerių suspaudimo kategorijoje, tačiau daugelyje HIC arba IHC juostų yra SCS adapteris. Jų ieškokite čia:
Turime keletą vadovų, kurie yra aktualūs motorolerių kompresijos profesionalams tema ir įvairių dalių suderinamumo, kuris yra . Šiuose vadovuose rasite atsakymus į savo klausimus:
- Atsakykite į šiuos klausimus: Pro Scooter Compression Guide (Pro Scooter kompresijos vadovas)
- Pro Scooter šakių vadovas
- Pro Scooter gnybtų vadovas
Titano motorolerio juostos
Titano strypai yra tokie pat lengvi kaip aliuminio strypai ir tokie pat tvirti kaip plieniniai strypai. Todėl jos tapo populiariu patyrusių motorolerininkų pasirinkimu. Bendra priežastis, dėl kurios verta įsigyti titano juostą motoroleriams, yra puikus tvirtumo ir svorio santykis. Nereikės nerimauti, kad barai sulūš per laukines sesijas, o kadangi jie tokie lengvi, jie netrukdys jums pasiekti gerų rezultatų.
Titanas yra brangesnis, palyginti su chromoliu ar aliuminiu, o jo išskirtinis stiprumas ir savybės reiškia, kad titano batų gamybai reikia daugiau išteklių. Todėl titano strypai paprastai kainuoja brangiau.
Naujai su titano štangomis susidūrusius lenktynininkus dažnai nustebina jų gebėjimas lankstytis. Nors gali prireikti šiek tiek laiko priprasti, šis lankstumas gali būti naudingas jūsų važiavimo stiliui. Kai priprasite prie titano batų lankstumo, galbūt pradėsite jį laikyti privalumu, nes jis amortizuoja dalį smūgio, patiriamo per batą sunkiai nusileidus.
Dar vienas svarbus titano ir plieno ar aliuminio strypų skirtumas yra tas, kad kai titano strypai galiausiai sulūžta (po daugybės metų intensyvaus naudojimo), jie palaipsniui nesusilpnėja ir neišlinksta. Vietoj to jie linkę lūžti. Pastebėjus bet kokius titaninių strypų nusidėvėjimo požymius (kurie paprastai atsiranda tik po ilgų intensyvaus naudojimo metų), patartina juos nedelsiant pakeisti.
Privalumai:
- Patvarus
- Lengvas
- Lankstumas:
Trūkumai:
- Brangus
- Lankstumas (kai kuriems raiteliams nepatinka)
- Linkę lūžti, kai galiausiai sulūžta.
Norėdami pamatyti visus mūsų titano batus, galite filtruoti batus pagal medžiagą:
Aliuminio motorolerių juostos
Aliumininiai profesionalūs motorolerių strypai vertinami dėl mažo svorio, todėl idealiai tinka motociklininkams, kuriems svarbiausia yra judrumas ir manevringumas. Mažas aliuminio batų svoris gali būti ypač naudingas atliekant sudėtingus triukus ir manevrus ore. Be to, aliumininiai barai dažnai yra prieinamesni, todėl jie yra ekonomiškas pasirinkimas tiems, kurie ieško triukams pritaikytų barų.
Tačiau ribotas aliuminio strypų stiprumas yra pastebimas trūkumas. Palyginti su plieninėmis ar titaninėmis juostomis, jos labiau linkusios sulinkti ar sulūžti. Siekiant pašalinti šį trūkumą, aliuminio strypai dažnai turi stabilizuojančių elementų, pavyzdžiui, įvorių arba pleištų, esančių strypų dalių suvirinimo vietoje, kurie padidina konstrukcijos tvirtumą.
Privalumai:
- Lengvas
- Nebrangūs
Trūkumai:
- Mažiau patvarūs
- Tvirtas / nėra lankstumo
Jei norite peržiūrėti mūsų aliuminio strypų pasirinkimą, galite filtruoti kategoriją pagal medžiagą:
Chromolijos motorolerių juostos
Plieniniai pro motorolerio strypai, dar vadinami chromo strypais, labai vertinami dėl savo nepaprasto patvarumo ir prieinamos kainos. Tačiau, palyginti su iš kitų medžiagų pagamintais strypais, jie yra sunkesni.
Skirtingai nuo aliuminio strypų, kuriuose dažnai būna įvorės arba Y formos, kad būtų padidintas tvirtumas, chromolio strypai dėl medžiagos tvirtumo gali būti gaminami tikros T formos.
Plieniniai strypai dažniausiai naudojami gatvėse, net profesionalių motorolerių vairuotojų profesionalų. Ne visi motociklininkai pirmenybę teikia itin lengvoms komplektacijoms, todėl nesvarbu, ar esate pradedantysis, ar patyręs profesionalas, chromolio profesionalų motorolerių juostos yra patikimas pasirinkimas!
Siekiant sumažinti papildomą svorį, kai kuriuose chromolio motorolerių baruose naudojami užlenkti vamzdžiai. Tai reiškia, kad tam tikrose barų vietose vamzdeliai yra plonesni, kad būtų sumažintas bendras svoris ir kartu išlaikytas tvirtumas. Chromolijos strypai puikiai tinka pradedantiesiems, be to, galite rasti chromolijos strypą, tinkantį kiekvienai suspaudimo sistemai.
Privalumai:
- Patvarus
- Stiprios
- Nebrangios
- T formos
Trūkumai:
- Sunkus
Eikite į mūsų motorolerių strypų asortimentą ir filtruokite pagal medžiagą, kad pamatytumėte visus mūsų chromoly pro motorolerių strypus:
Y ar T formos profesionaliems motoroleriams skirtos juostos?
T ir Y formos juostų pavadinimai kilo iš jų skirtingų formų. Jų pasirinkimas galiausiai priklauso nuo asmeninių pageidavimų, nes nė vienas iš jų nėra pranašesnis už kitą.
T formos vairai paprastai laikomi šiek tiek silpnesniais, nes juose nėra įvorių ar kronšteinų, kurie sutvirtintų vairo ir apatinio vamzdžio jungtį. Todėl T formos vairai dažnai gaminami iš plieno arba titano.
Kita vertus, Y formos vairai turi sutvirtinimus, todėl yra šiek tiek tvirtesni. Dėl to aliumininiai vairai dažniausiai yra Y formos.
Sprendimą rinktis T arba Y formos juostas dažnai lemia keletas veiksnių, įskaitant estetiką, asmeninius pageidavimus, pagrįstus pojūčiais jas naudojant, ir atitiktį tam tikram motorolerio vairuotojo stiliui ar identitetui. Galiausiai abu tipai turi savų privalumų ir atitinka skirtingus vairuotojų pageidavimus.
Atgalinis ir viršutinis posūkis
"Backsweep" reiškia vairo kampą į vairuotoją, o "upsweep" - vairo kampą į viršų. Šios savybės daro didelę įtaką paspirtukų ergonomikai, nes užtikrina laisvesnę ir natūralesnę riešų padėtį.
Backsweep ir upsweep paprastai būdingi Y formos barams, o T formos profesionaliems motorolerių barams pirmenybė teikiama paprastumui ir paprastam dizainui.
Eikite ir apžiūrėkite visus mūsų šaunius Y ir T formos barus: