Scooter Forks Buying Guide
Pasiruoškite mūsų išsamiam vadovui, kaip įsigyti pro motorolerio šakutes. Apžvelgsime visus svarbiausius dalykus, į kuriuos reikia atsižvelgti prieš priimant sprendimą dėl naujos laisvojo stiliaus motorolerio šakės. Tai suderinamumas, ratų dydžiai, ratų poslinkis ir dar daugiau.
Puikiai parinktam profesionaliam motoroleriui reikia geriausios šakės. Motorolerio šakės yra atsakingos už motorolerio priekinio rato laikymą, o nuo šakės specifikacijų priklauso, kokio dydžio ratus galite montuoti - tiek ratų pločio, tiek skersmens atžvilgiu. Laukite naudingų patarimų apie kaskadinių paspirtukų šakutes!
Apžvalga
Motorolerio šakės pagrindai
Šakutė eina per jūsų motorolerio galvą ir priekinį vamzdį. Ant šakės tvirtinamas priekinis ratas, o ant šakės viršaus montuojama suspaudimo sistema, apkabos ir vairas. Jūsų šakė turi didelę įtaką visai komplektacijai, nes nuo jos priklauso, kokio dydžio ratus galite montuoti ant motorolerio.
Šiandien dauguma motorolerių šakių gaminamos iš vieno aliuminio gabalo, sustiprinto įvairiais terminio apdorojimo būdais. Kadaise buvo paplitusios, bet dabar jau nebenaudojamos iš plieno pagamintos motorolerio šakės su sriegiu. Šios senesnės šakės tapo nebemadingos, nes buvo ne tokios patvarios ir sunkesnės.
Motorolerio šakės, kurios veikia su SCS, HIC ir IHC, turi šakės vamzdžio viduje įmontuotą žvaigždutę. Montuojant suspaudimo sistemą, suspaudimo varžtas įsukamas į šį veržliaraktį.
ICS sąrankos skiriasi, nes, naudojant ICS, starnutas įstatomas į strypą, o suspaudimo varžtas montuojamas per šakės apačią prieš montuojant ratą. Jei abejojate, kokią suspaudimo sistemą naudojate, pravartu susipažinti su mūsų išsamiu vadovu:
Svoris, rato dydis, rato poslinkis ir suspaudimas yra pagrindiniai veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti perkant naują motorolerio priekinę šakę. Šiame vadove apie šiuos dalykus sužinosite išsamiai.
Visada turime aukštos kokybės motorolerio šakių iš geriausių šios srities prekės ženklų, todėl greičiausiai turime tokią, kuri atitinka jūsų poreikius. Jei esate pasirengę rinktis, kviečiame apsilankyti mūsų aukštos kokybės motorolerių profesionalams skirtų šakių asortimente:
Motorolerių šakės ir ratų dydžiai
Įsigydami naują motorolerio šakę, visada įsitikinkite, kad ji suderinama su ratais. Atitikite rato dydį pagal skersmenį ir plotį. Tiksliau, įsitikinkite, kad rato skersmuo neviršija didžiausio šakutei nurodyto rato skersmens. Be to, įsitikinkite, kad rato stebulės plotis atitinka arba yra mažesnis už nurodytą šakės rato dydį.
Ratų skersmuo
Dauguma motorolerio šakių yra suderinamos su 110 mm skersmens ratais, kurie yra labiausiai paplitę. Tačiau daugelyje šakių gali būti montuojami ir 125 mm skersmens motorolerio ratai. Tiesiog įsitikinkite, kad jūsų ratai neviršija šakės talpos, ir viskas bus gerai.
Pavyzdžiui, jei naudojate 115 mm skersmens ratus, būtina patikrinti, ar į šakę galima įstatyti tokio ar didesnio dydžio ratus.
Ratų šerdies plotis
Motorolerio šakės yra skirtos tam tikro pločio ratams, paprastai nuo 24 iki 30 mm. Tarp jų randame 26 ir 28 mm pločio paspirtukų ratus.
Gana dažnai paspirtukų šakės būna komplektuojamos su tarpikliais, todėl į šakę, galinčią sutalpinti 30 mm pločio ratus, naudojant tinkamus tarpiklius, galima montuoti ir 24, 26 ir 28 mm pločio ratus.
Galite montuoti ratus, kurie yra siauresni už didžiausią motorolerio šakės stebulės plotį, tačiau jei ratas yra platesnis (pvz., 30 mm pločio ratas skirtas 24 mm pločio šakei), jis netiks.
Šakės ašies skersmuo ir ilgis
Dažniausiai paspirtukų ratų ašių skersmuo yra 8 mm, tačiau kai kurios šakės yra suderinamos ir su 12 mm skersmens paspirtukų ratų ašimis. Dažniausiai motoroleriams naudojami 608 dydžio guoliai, kurių suderinamos ašies skersmuo yra 8 mm. Prie šakių, suderinamų su 12 standarto ašimis, dažnai pridedami 8 mm adapteriai, kad galėtumėte naudoti ir standartines 8 mm ašis.
Tinkamas ašies ilgis priklauso nuo motorolerio šakės pločio. Jums reikia ašies, kurios ilgis būtų bent jau toks pat, kaip jūsų šakės plotis, matuojant iš išorės.
Kas yra 12 standarto motorolerio šakė?
12STD motorolerio šakės skirtos 12 mm skersmens ratų ašims. Esant tokiam dideliam ašies skersmeniui, jums reikės ieškoti 6001 dydžio guolių.
12 standarto profesionalų motorolerio komplektacijoje paprastai būna didesni ir platesni ratai. Apskritai galite tikėtis, kad 12STD pro motorolerio komplektacija pasižymės didesniu greičiu, stabilumu ir patvarumu, tačiau šie privalumai susiję su papildomu svoriu ir mažesniu judrumu.
Daugelis 12 standarto šakių turi tarpiklius, kurie leidžia ant šakių montuoti 8 mm ašis ir įprastus 608 guolius.
Jei pereinate prie 12STD, turite žinoti, kad, be 12STD šakės, reikės ne tik 12STD šakės, bet ir ratų, kurie tinka 6001 guoliams, ir denio, į kurį taip pat galima montuoti didesnius ratus ir ratų ašis. Tai, ko jums reikia, rasite mūsų asortimente:
Pro Scooter šakių ratų poslinkis
Milimetrais matuojamas ratų poslinkis reiškia atstumą nuo šakės sukimosi ašies centro iki rato ašies. Ratų poslinkis, dar vadinamas posvyriu, rodo, kiek ratas yra prieš šakę.
Ratų poslinkis turi didelę įtaką motorolerio stabilumui ir manevringumui, nes padidina ratų bazę (atstumą tarp priekinių ir galinių ratų).
Dažniausiai rato poslinkis yra 10 mm. Jis pagerina visos komplektacijos stabilumą ir valdymą, todėl paspirtuką valdyti lengviau ir lengviau nuspėjama.
Nulinio nuokrypio šakės yra labai judrios ir jautrios. Esant nuliniam poslinkiui, priekinis ratas yra arčiau vairuotojo, todėl motoroleris tampa judresnis ir jautresnis. Su nulinės nuokrypos šakėmis lengviau atlikti nosies valdymo manevrus, nes kojos yra arčiau žemės, todėl lengviau išlaikyti pusiausvyrą. Kojų užstūmimus taip pat lengviau atlikti, nes didesnė rato dalis yra tinkama užstrigti.
Motorolerio šakės ir suspaudimo sistemos
SCS ir HIC suspaudimo šakės yra vienodos. Jų šakės vamzdžio viduje yra žvaigždutė, į kurią įsukamas suspaudimo varžtas. Esminis skirtumas - šakutes supantys suspaudimo komponentai: SCS naudojamas SCS spaustukas, o HIC - HIC kaladėlė.
IHC suspaudimo šakės turi siauresnį šakės vamzdį, todėl idealiai tinka dviratininkams, kuriems svarbiausia sumažinti bendrą komplektacijos svorį. Daugeliu atvejų IHC šakės yra lengviausios motorolerio šakės.
- SCS motorolerio šakės: Standartinės ir padidintos juostos be plyšių ir padidinto arba standartinio dydžio SCS spaustuvai.
- HIC motorolerio šakės: HIC HIC HIC HIC strypai: padidinto dydžio strypai su plyšiais ir padidinto dydžio ne SCS spaustuvai.
- IHC motorolerio šakės: Standartinio dydžio strypai ir standartinio dydžio ne-SCS spaustukai
Su ICS ir ICS-10 suderinamose šakėse suspaudimo varžtas montuojamas iš šakės apačios ir įsukamas į strypų viduje esančią veržlę. Nors ICS sąrankos nėra labai paplitusios pagal užsakymą pagamintuose motoroleriuose, jos yra žinomos kaip itin lengvos, palyginti su kitomis suspaudimo sistemomis.
Jei abejojate dėl skirtingų šakių suderinamumo, jums gali padėti šie vadovai: